27.03.2012

Zakupy lumpeksowe i kosmetyczne

Tydzień temu z powodu małych problemów zdrowotnych nie mogłam być na dostawie więc dzisiejszej nie byłam w stanie sobie odpuścić. Ceny bardzo kusiły do zakupu. Najbardziej jestem zadowolona z sukienki, bardzo lubię takie fasony. Płaszcz kupiłam tylko ze względu na cenę, nie do końca odpowiada mi długość rękawów dlatego zostały podwinięte. 

Sukienka Dorothy Perkins 10 zł 



Tunika Next 3 zł


Płaszcz no name 5 zł  


Spódnica Topshop 9 zł 



Poza tym zrobiłam małe kosmetyczne zakupy. Przyszła do mnie kolejna buteleczka Revlona. Niestety podejrzewam go o zapychanie. Będę musiała kupić inny podkład i używać ich na zmianę. Po przewertowaniu KWC zdecydowałam, że będzie to Pierre Rene Skin Balance. Kupiłam też polecany tusz Wibo Extreme Lashes i ukochaną odżywkę Garniera Nutri-Gładki


Pozdrawiam! 
 

28 komentarzy:

  1. fajne zdobycze :)) sukienka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka i płaszczyk <3 ale ja Ci zazdroszczę tego SH ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze masz takie śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Twoja szafa się domyka? Może masz coś na oddanie?:) Wszystko mi się podoba. Co do podkładu nie używałam żadnego z nich, ale ogólnie rzecz biorąc nie przepadam za kosmetykami Pierre Rene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe powiem Ci, że jeszcze tak :D Co więcej, mam jeszcze dwie wolne półki ale zamierzam trochę przystopować. Bluzek już mam wystarczającą ilość ale sukienek jeszcze kilka przygarnęłabym.

      Zamówiłam ten podkład. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy. Jak wypróbuję na pewno pojawi się recenzja.

      Usuń
  5. uwielbiam ten tusz ;) odżywka mnie zainteresowała- faktycznie działa na wywijające się włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze wygładza. Na moje puszące się włosy działa świetnie.

      Usuń
  6. ladie na Tobie lezy 1 sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. noo masakra noo znowu :)
    bardzo ladna tunika , bo wlasnie szukam sobie jakiejs fajnej dlugiej bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne łowy ciekawa ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Godna polecenia, zawsze do niej wracam.

      Usuń
  9. świetne łupy :) za to własnie kocham sh-dy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna sukienka i spodniczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze takie cuda wyszukujesz :)) Spódniczka boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Niestety spódnica źle leży, na wieszaku prezentuje się ciekawie a na mnie już niekoniecznie.

      Usuń
  12. ta spodnice z topshop chce tez!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ta spodnice z topshop chce tez!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...