23.03.2012

Testuję Alterrę

Za pośrednictwem forum wizaż.pl po raz kolejny udało mi się wziąć udział w testowaniu kosmetyków. Tym razem są to produkty marki Alterra. Lubię ich kosmetyki przede wszystkim za naturalne składy. Nie zawierają parafiny, silikonów, konserwantów, natomiast bogate są w oleje naturalne, roślinne ekstrakty. Wszystkie dotychczas wypróbowane kosmetyki bardzo mi służyły. Ich szampony uważam za jedne z lepszych drogeryjnych. Ogromnym plusem jest to, że nie podrażniają mojej skóry a przy tym niewiele kosztują. Warto dodać, że są to kosmetyki nietestowane na zwierzętach. 

W skład zestawu wchodzi 6 kosmetyków


1. Szampon nawilżający Granat i Aloes do włosów suchych i zniszczonych


  
 2. Peeling do ciała Żurawina i Figa, łagodne i delikatne oczyszczenie



3. Krem do rąk Granat i Aloes, skóra bardzo sucha


 
4. Krem na dzień brązujący do cery mieszanej i normalnej



 
5. Maseczka nawilżająca Aloes, do skóry suchej i wrażliwej 



 
6. Balsam do ust z ekstraktem z rumianku 




Testy już rozpoczęte. Już niedługo możecie liczyć na dokładne recenzje :) Najbardziej boję się maseczki, ma fatalne recenzje, wiele osób skarżyło się na podrażnienie.  

Pozdrawiam! 

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To zwykły krem tonujący. Niestety nie dla mnie. Nic nie kryje i w dodatku jest dla mnie za ciemny. U kogoś z idealną cerą mógłby się sprawdzić :)

      Usuń
    2. uuuu, myślałam, że jako krem tonujący sprawdzi się u mnie na lato, bo nie chcę używać podkładu..

      Usuń
    3. Chyba kremy tonujące mają to do siebie, że tylko wyrównują delikatnie koloryt i matują. Jeśli nie potrzebujesz krycia to może byłabyś zadowolona. U mnie totalnie się nie sprawdził.

      Usuń
  2. Mam tą maseczkę, ale jeszcze nie używałam. Mnie też ciągnie do ich szamponów. Tylko mam na razie niezły zapas innych, które muszę zużyć w pierwszej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wypróbuję na małej partii twarzy, boję się tego podrażnienia o którym pisały dziewczyny. A szampony polecam, zwłaszcza ten z papają i bambusem :)

      Usuń
  3. Gratuluję :) Ja nie zostałam wybrana, ale Tobie zazdroszczę i życzę przyjemnego używania, żebyś była zadowolona z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Na razie kosmetyki bardzo mi pasują. Ciekawa jestem maseczki, czy podobnie jak u innych dziewczyn wywoła podrażnienie :O

      Usuń
  4. Uważaj na maseczkę. Mnie okropnie podrażniła, byłam cała czerwona. Gdybym nałożyła ją przed wyjściem to nie wiem cobym zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co oni do niej dodali, że tyle osób tak na nią reaguje :/

      Usuń
  5. A mnie nie podrażniła wcale, ale też nie nawilżyła niesamowicie, ot taka sobie maseczka :-)

    Gaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po pierwszym użyciu też nie podrażniła i oby tak zostało :)

      Usuń
  6. ta maseczka zawiera wysoko alkohol dlatego niektorych bedzie podrazniala :) ogolnie fajne kosmetyki i ciezko tu przyczepic sie do nich jesli chodzi o sklad:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ty to masz szczescie jesli chodzi o konkursy na wizazu :D milych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię Alterrę ;)
    miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się obłowilaś ;)
    jestem ciekawa recenzji, ale szkoda, że nie dioistałas chusteczek do demakijażu, bo są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak będą się sprawowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie super. Jedynie krem tonujący nie przypadł mi do gustu. Nie używam tego typu kosmetyków. Potrzebuję większego krycia :) Maseczkę dzisiaj przetestuję.

      Usuń
  11. Mnie też poparzyła ta maseczka aloesowa:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też!!! myślałam, że jestem jedyna :o i krem z róży wysuszał mi skórę :( oddałam mamie i siostrze, a kupiłam cały zestaw ;)

      Ale super, że Ci się udało :D też się zapisałam i się nie poszczęściło - nawet lepiej, bo potem mnie uczuliło :(

      Usuń
    2. O proszę, ja też myślałam, że tylko ja mam z nią problem:( kupiłam ją bo szampon i maska do włosów mi pasowały, tak samo olejek a tu takie coś. Robiłam ją jakiś miesiąc temu i boje się ponownie użyć, po 5 min twarz zaczęła robić się gorąca, czerwona a później piekła, zmyłam to szybko a podrażnienie schodziło przez jakieś 3h. Lethie

      Usuń
    3. Wypróbowałam w piątek wieczorem tą maseczkę i u mnie nie było podrażnienia. Cera nie była zaczerwieniona. Najpierw nałożyłam tylko na czoło, zmyłam po 15 minutach i dopiero nałożyłam na całą twarz. Na dniach znowu przetestują i mam nadzieję, że obejdzie się bez przykrych niespodzianek.

      Usuń
  12. Przyjemnego testowania :) Ja mam szampon i odżywkę z granatem i jak na razie jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też jestem zadowolona z szamponu. Odżywki nie miałam ale za to maskę bardzo sobie chwaliłam :)

      Usuń
  13. Uwielbiam szampon i maske Alterra Owoc Granatu.
    Niedawno kupilam krem tonujacy i sie nie zawiodlam. Nie jest za ciemny, nie zapycha porow, odswieza kolor mojej cery w te dni kiedy nie chce podkladu i kiedy moja cera ma oddychac. Nie kryje bo kremy tonujace wlasciwosci maskujacych nie maja, wiec nie zawiodlam sie na nim i na pewno jeszcze nie raz go zakupie :)

    pozdrawiam i zapraszam Kochana w odwiedziny na mojego bloga
    jak Ci mija sobotni sloneczny dzien? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię szampon i maskę :) ale niestety krem nie przypadł mi do gustu. Ciężko mi go ocenić bo moja cera potrzebuje większego krycia. Fajnie, że Tobie służy.

      Dzięki :) Sobota w zaciszu własnego mieszkania :)

      Usuń
  14. Z Alterrki wybróbowałam chyba wszystkiego. Uważam, że jest godna polecenia. Świetna jakość za rozsądną cenę. Moje ulubione to: odżywka do włosów z morelką, olejeki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mają bardzo dobre i tanie kosmetyki. Hmm odżywek jeszcze nie próbowałam ale wszystko przede mną :)

      Usuń
  15. Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego testowania. :*
    Kusi mnie coraz bardziej Alterra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie mialam produktow z tej firmy ale przymierzam sie zeby kupic odzywke :) zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywek co prawda nie miałam ale pewnie są godne wypróbowania. Kiedyś też się skuszę :)

      Usuń
  18. dlaczego do testowania biora tylko blogerki juz tyle razy bralam udzial w konkursah na wizazu a nigdy nie wygralam tylko dlatego ze nie mam bloga. wiadomo-szersza reklama. jednak to niesprawiedliwe bo nie zastrzega sie w regulaminie ze osoba ma miec bloga czy cos w te klimaty a wiec szanse powinny byc rowne dla wszystkich a takie nie sa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się z tym nie zgadzam. Udało mi się wielokrotnie wygrać na wizażu kosmetyki kiedy jeszcze nie prowadziłam bloga. Naprawdę myślisz, że wśród tylu zgłoszeń wybierane są tylko osoby, które prowadzą bloga? Wystarczy wejść w wygrane osoby w Alterrowym konkursie i zobaczyć, że to nie jest prawdą.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...