04.03.2012

TAG - 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć


ZASADY

1. Napisz, kto Cię oTAGował i zamieść zasady TAG'u
 
2. Zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- maja tańsze odpowiedniki
- są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór 
 
 3. Zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek

TAG przywędrował do mnie od siempre-la-belleza, dziękuję! 
   
1. Beauty blender czyli różowe jajeczko do nakładania podkładu. Ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Dla mnie na jego niekorzyść przemawia bardzo wysoka cena. Cieszyłabym się z jego posiadania ale sama nie zdecydowałabym się na jego zakup. 

2. Produkty do włosów Pantene i Herbal Essences. Robiłam kilka podejść i każde z nich kończyło się niepowodzeniem. W przypadku produktów Pantene zawsze było to obciążenie, natomiast Herbal Essences wysuszał mi włosy. Czy to odżywki czy szampony, zawsze efekt był opłakany. Choćby nie wiem co nie uda się tym firmom kosmetycznym odbudować mojego zaufania. 

3. Drogie lakiery do paznokci typu Chanel, OPI, Orly. Ich odpowiedniki kolorystyczne z powodzeniem można znaleźć w tańszych lakierach. Nigdy nie wydałabym na lakier do paznokci więcej niż 20 zł. 

4. Wielkie palety cieni. Raz, że cieni używam sporadycznie a dwa , że żadna z palet nie trafiałaby w 100% w mój gust. Wolę kupić pojedyncze cienie lub małe paletki wiedząc, że każdy cień będzie przeze mnie używany. 

5. Beauty Boxy. Pomysł ciekawy ale jednak zdecydowanie bardziej wolę wydać pieniądze na to co potrzebuję i co sama wybiorę. Produkty wybrane przez kogoś niekoniecznie mogą trafić w mój gust. 

TAG chciałabym przekazać wszystkim dziewczynom, które mają ochotę go wykonać.  

Pozdrawiam!  

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. sorki zrobilam wyzej blad:/
    zgadzam sie co do boxow:) pierwsze pudelko i zachwyty do nieba :) kolejne nie beda juz takie cudne..wiekszosc osob juz to widzi:/
    za taka kase to wole sobie sama cos kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten TAG jest jeszcze w moich zaległych, ale coś się zmusić nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie z 1,2,3,5 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. caskada ja mam dokładnie takie samo zdanie :)

    Bella też nie mogłam się za niego zabrać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...