13.03.2012

Second hand

Tradycyjnie pokazuję Wam wtorkowe zdobycze. Uwielbiam lumpeksy ale atmosfera jaka tam panuje strasznie mnie irytuje. Przepychający się ludzie, którzy swoją kulturę zostawiają przed drzwiami. Dzisiaj była bardzo fajna dostawa, sporo ładnych, tanio wycenionych ciuchów. Widziałam kilka pięknych płaszczyków, dwa nawet udało mi się zmierzyć ale niestety były na mnie za duże. 


Bluzka Atmosphere 7 zł



Tunika New Look 8 zł 



Bluzka New Look 6 zł 



Spódnica Ribbon 15 zł 


Kożuszek 2 zł 


Pozdrawiam!  

27 komentarzy:

  1. dobra przegielas :) jade do ciebie :)
    bardzo podoba mi sie ta 1 bluzka i kolejne tez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe zapraszam :D Z chęcią potowarzyszę :D

      :*

      Usuń
  2. Świetne zdobycze! Najbardziej podoba mi się bluzeczka w paski ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja powinnam mieć bana na Twoje lumpowe posty!:( nie wpadła Ci w rączki kolejna torebka teczka ala atmosphere może taka jak pokazywałas czarną?:> ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ale mogę się za taką rozejrzeć w następny wtorek :)

      Usuń
    2. Byłabym wdzieczna,zwłaszcza jeśli byłaby czarna bądź brązową i tak do 30zł;)

      Usuń
    3. Ok, poszukam. Może akurat uda się taką znaleźć, co jakiś czas widzę torby w tym fasonie.

      Usuń
  4. jak zwykle wszystko cudne, zwlaszcza kozuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna ta tunika z new looka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio to wszystko kupiłaś w SH? O rany, jestem zachwycona każdym ciuszkiem :). Ja nigdy nic nie mogę kupić, nie wiem czy to ja źle szukam, czy sh gdzie chodzę są jakieś beznadziejne... Zazdroszczę takich łupów :)!!

    P.S- Dziękuję za miłe słowa na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatnio niemal wszystkie ciuchy kupuję w sh. Fakt, trzeba trafić na fajny lumpek. Ja zazwyczaj chodzę do tego jednego i zawsze w dzień dostawy.

      :*

      Usuń
  7. cuda normalnie i jakie ceny!! wszystko bym Ci chętnie ukradła ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze :) Piękne "zdobycze".
    Ja nie mam tyle szczęścia/umiejętności i przez długi czas nie dowiedzałam lumpeksów, ale oststnio byłam i coś sobie znalazłam, chociaż jak widzę wszystkie Twoje znaleziska to aż mam ochote napisać:
    Ja też tak chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Pochwal się co kupiłaś, uwielbiam oglądać lumpeksowe zdobycze.

      Usuń
  9. Chyba chodzimy do SH w tym samym czasie zawsze:) Już wiem kiedy dodasz notkę.

    Ja wczoraj też trochę popolowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja zawsze we wtorki :) Kokosku pochwal się co kupiłaś :)

      Usuń
    2. Być może pochwalę się w najbliższym czasie:)

      Usuń
  10. Świetne rzeczy gdzie Ty masz taki sh ja też chcę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* W mojej małej mieścinie koło Lublina :)

      Usuń
  11. o wow taki kozuszek tylk oza 2 zl? a wyglada jak nowy! tez czasem kupuje wl umpeksach, mam swoj ulubiony do ktorego najczesciej wchodze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś przepiękną kobietą z dobrym gustem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mogłabyś mi podać kilka adresów tych sh?
    Ja też jestem z małej mieściny spod Lublina :)
    Bardzo Cię proszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wierze że tak tanio kupiłaś kożuch ;O Cudne rzeczy.Kożuszka zazdroszcze bo u mnie w lumpku choć również fajne są ciuchy to takie kożuszki itd ok 30zła tu prosze tylko 2 ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...