16.03.2012

Produkty do pielęgnacji włosów - aktualizacja

Dziś chciałabym pokazać Wam obecną kolekcję produktów do pielęgnacji włosów. Niewiele zmieniła się od ostatniego wpisu. Doszło kilka nowych produktów ale sporo też ubyło. Recenzje większości kosmetyków pojawiły się już na blogu. Tutaj zamieściłam spis, który ułatwi Wam ich znalezienie. 

Wiele produktów jeszcze chciałabym przetestować, moje potrzeby kosmetyczne są raczej nieograniczone. Niektórym produktom jestem wierna od dłuższego czasu. W zakładce poświęconej pielęgnacji włosów zrobiłam listę ulubionych produktów, które miałam okazję wypróbować. Wczoraj zdecydowałam się na zakup gliceryny, będę wzbogacać nią maski. W najbliższym czasie planuję podciąć włosy, myślę że pójdzie około 5 cm. 

Chciałabym zrobić też wpis na temat produktów do pielęgnacji godnych uwagi pod względem składu a także podzielić się z Wami moimi największymi włosowymi bublami. 

1. Szampony


2. Odżywki


3. Maski 


4. Oleje


5. Wcierki 


6. Wszystko inne (w buteleczce po wodzie pokrzywowej jest spray termoochronny Biosilk)


Całość 


Pozdrawiam!  

20 komentarzy:

  1. Super kolekcja :) Fajny ten sprej Marion?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Całkiem fajny choć bardziej wolę spreje z Gliss Kura. Ten ułatwia rozczesywanie, włosy są miękkie ale trochę za słabo wygładza no i nie przeciwdziała elektryzowaniu. Za to bardzo przyjemnie pachnie :)

      Usuń
    2. To właśnie dokładnie tak jak ja potrzebuję ;D bo u mnie wygładzanie kończy się "przyklapem" i stratą objętości. Pomyślę nad nim jak skończę ten Marion z olejkiem arganowym co mam teraz (jest świetny)

      Usuń
    3. Po tym nie tracę na objętości także może Ci się spodobać :) Kosztuje niewiele, warto wypróbować. Ten z olejkiem też kusi ale jeszcze nigdzie go nie widziałam.

      Usuń
  2. Bardzo ładna kolekcja, widzę kilka produktów, które i ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mieszane uczucia, na pewno więcej jej nie kupię. Niby dobrze nawilża i ślicznie pachnie ale za słabo wygładza. Mam po niej spuszone włosy, niezbyt mi się to podoba.

      Usuń
  4. Takie wcierki do włosów bardzo by mi się przydały, nie mam nic takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pomocne przy wypadających włosach. Jak masz wrażliwą skórę głowy to szczególnie te dwie polecam, bo nie zawierają alkoholu. Jak tylko skończę Radical zabieram się za Jantar :)

      Usuń
  5. kilka z tych produktów sama bardzo lubię :) oo jestem setnym obserwatorem, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) a jeszcze tyleee rzeczy chciałabym wypróbować.

      Usuń
  7. O ile fajnych kosmetyków widzę. :)
    Ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła kolekcja :) Po Twoich włosach widać, że warto :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...