08.03.2012

Marcowe włosy + słów kilka o pielęgnacji

A dzisiaj marcowa aktualizacja włosów. Tutaj możecie zobaczyć lutowe włosy. Poprzedni miesiąc był miesiącem dobrym dla moich włosów. Mam nadzieję, że obecny będzie jeszcze lepszy. Odkryłam kilka produktów, które świetnie działają na moje włosy m.in. szampon Alterra z papają i bambusem. Nie mam też większych problemów ze skórą głowy, a to wszystko zasługa olejku Alterra, o którym wspominałam tutaj. Z czystym sumieniem można zaliczyć go do moich olejowych ulubieńców. Świetnie nawilża włosy i działa kojąco na skórę głowy. Po jego zużyciu chciałabym wypróbować wersję z brzozą i pomarańczą. W tym miesiącu planuję podciąć włosy o kilka cm. Do włosowej kolekcji dołączył szampon Nivea Diamond Gloss, który cudownie wygładza włosy. Niestety delikatnie podrażnia skórę głowy i przyspiesza przetłuszczanie, dlatego stosuję go na zmianę z innymi.  Obecnie najczęściej używanymi maskami są Lorysy - Snake Oil i Jaborandi. Recenzję tych masek możecie zobaczyć tutaj. Od czasu do czasu stosuję również odżywki bez spłukiwania - Joannę Naturię z miodem i cytryną i balsam nawilżająco - regenerujący z Apteczki Babuni, o których wspominałam tutaj. Jak tylko wykończę ampułki Radical zacznę używać odżywki do skóry głowy Jantar. Jestem szalenie ciekawa jej działania. Po Radicalu pojawiło się mnóstwo baby hair. Mam nadzieję, że w przypadku Jantara będzie podobnie. 

W najbliższym czasie postaram się zaktualizować obecną włosową kolekcję, która niewiele zmieniła się od ostatniego wpisu ale doszło kilka nowych produktów, które warto pokazać. Chciałabym zrobić również lutowe zużycia i ulubieńców miesiąca. 

Pierwsze zdjęcie robione było wczoraj po użyciu szamponu Nivea i maski Lorys Jaborandi. Włosy są jeszcze trochę spuszone, bo nie zdążyły dobrze wyschnąć :) 



Przy okazji chciałabym złożyć życzenia wszystkim Paniom z okazji dzisiejszego święta. Samych najcudowniejszych chwil i wiecznego uśmiechu na twarzy! 

Pozdrawiam!  

29 komentarzy:

  1. piękne, lśniące, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne wlosy iiii ta bluzka w kwiatki tez:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę kondycji włosów. Ciekawa jestem kiedy znów będzie promocja na te ampułki w Tesco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też chciałabym to wiedzieć, na pewno znowu kupiłabym na zapas dwa opakowanie :D

      Usuń
  4. Jak ta żabka na Ciebie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wybacz, ale widać klonowanie z photoshopa po prawej stronie na dole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tego jeszcze nie było. Klonowane włosy w photoshopie, czego to ludzie nie wymyślą :P Dziękuję z poprawę humoru! :*

      Usuń
    2. Ja nie widzę rzekomego klonowania w PS!

      Usuń
  6. Piękne masz włosy! Kiedy ja będę takie mieć ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Katia Twoje włosy śliczne i myślę, że od moich różnią się jedynie długością :D

      Usuń
  7. ladnie ci zawsze lsnia te wlosy, mnie niestety olejek alterra podraznia :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* O, to szkoda :( Na włosy chociaż służy?

      Usuń
    2. wloska sluzy :) tylko juz nie nakladam go na skore glowy...

      Usuń
  8. Piękne włosy, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nie ma czego zazdrościć, jeszcze sporo pracy przede mną :)

      Usuń
  9. piękne włosy :)
    ps też jeszcze nie słyszałam, że można je klonować w ps ;D heheh

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jakie piękne włosy! *.* Też chcę taką długość! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...