06.03.2012

Lumpeksowo + blogowe zmiany

Kolejny post o moich lumpeksowych łowach. Powoli zaczyna się wiosenna kolekcja, bardzo się z tego cieszę, bo zimowych ciuchów już stanowczo za dużo :) Czas na letnie bluzki, sukienki i spódnice. 

Na blogu pojawiły się małe zmiany. Pierwszą zmianą jest nowy szablon, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Miał być prosty i elegancki, bez zbędnych udziwnień. Czyli chyba cel osiągnięty. Drugą zmianą są kategorie, które w wolnym czasie postaram się uzupełnić :) Myślę, że będą sporym ułatwieniem.    

Tunika George 13 zł  



Spódnica Atmosphere 9 zł 


Bluzka H&M 5 zł 


Legginsy New Look 10 zł 


Pozdrawiam!  

32 komentarze:

  1. no nie ...teraz to juz przegielas:) baaardzo podoba mi sie spodnica:)
    ja tez lubie proste naglowki , czysto i przejrzyscie ,a nie nabazgrane jak u nastolatki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :P Dzięki :* Co do wyglądu bloga mam podobne zdanie :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Twojego bloga. :) Fajnie się Ciebie czyta, i oczywiście ogląda, bo śliczna z Ciebie dziewczyna. :)
    Też uwielbiam buszowac po lumpkach, ale do takich cudów jakie Ty znajdujesz to mi daleko. Niemniej jednak jesteś moim guru pod tym względem. Podoba mi się Twój styl. Pozdrawiam serdecznie.

    Stała czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze upolujesz cos swietnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zmiany:) Zakupy jak zwykle świetne... nie będę komentować bo zawsze patrzę na nie z zazdrością. Zakładki to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowy wygląd przypadł do gustu :) Dzięki :*

      Usuń
  5. Za spódnicę taką w takiej cenie byłabym skłonna zabić ;p Żartuję oczywiście:) Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  6. super zakupy, Ty to jak zwykle masz do nich szczescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się podoba :) Mogłoby to wisieć w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetne zakupy zazdroszczę takich cudnych rzeczy w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest prze piękne:) mega zazdroszczę:) a ta pierwsza tunika to bije wszystko na głowe

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wielkim wrażeniem, masz talent do wyszukiwania perełek! Zawsze podziwiam Twoje zdobycze na forum lumpeksowym, mogę zadać Ci pytanie który to sh w Lbn? Ja dopiero uczę się polować i mimo że mam już ponad 20 lat to ostatnio pierwszy raz byłam w sh :) Pozdrawiam i obserwuję, będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ten mój lumpeks nie jest w Lublinie a w Świdniku ale lumpeks na Wrońskiej należy do tego samego właściciela. Ja też od niedawna zaczęłam lumpeksowę przygodę, wcześniej omijałam je szerokim łukiem.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. ładny szablon, zdobycze super, szczególnie tunika

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze ciuszków, ale figury chyba bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko jest świetne ! Lubię SH, zawsze znajdę jakąś perełkę ;)Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zakupy! Bluzeczka słodka a le spódniczka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne masz włosy!!!! a tak w ogóle -
    wyglądasz zupełnie jak Michelle Pfeiffer!!!!!!!!!!!!!!!!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...