20.02.2012

Zmysłowa kąpiel z olejkiem Fenjal

Lubicie długie, ciepłe kąpiele? Bo ja uwielbiam! Ciepła kąpiel jest najlepszym sposobem na rozluźnienie po ciężkim dniu w szkole czy pracy. Dzięki zapachowym olejkom możemy sprawić aby ta czynność stała się jeszcze przyjemniejsza. Olejek pobudza nasze zmysły, relaksuje a dodatkowo pielęgnuje i nawilża ciało. 

Dzięki portalowi http://wizaz.pl/ udało mi się przetestować kosmetyki marki Fenjal, m.in kremowy olejek do kąpieli. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą marką, więc byłam niesamowicie ciekawa tych kosmetyków. 




Obietnice producenta  

Kremowy olejek do kąpieli Fenjal Cream Bath Oil. Główne składniki: olejek z soi 82%. Działanie: relaksująca kąpiel na bazie naturalnych olejków oraz witaminy E zapewnia długotrwałą pielęgnację skóry, sprawia, że staje się ona aksamitnie gładka oraz tworzy na jej powierzchni warstwę ochronną. Nuty zapachowe: 1. nuta głowy: pomarańcza, cytryna, lawenda, konwalia 2. nuta serca: konwalia, róża, paczula 3. nuta bazy: aldehydy 
Polecany dla: wszystkich rodzajów skóry. Nie zawiera: olejów mineralnych, olejów silikonowych oraz parabenów. Testowany dermatologicznie, pH neutralne dla skóry.
Olejek z soi - zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminę E oraz lecytynę. Chroni skórę przed pierzchnięciem, utratą wilgoci oraz podrażnieniami. Zapewnia młody i zdrowy wygląd oraz wspomaga lipidową barierę ochronną.
 




Dostępność i Cena

Rossmann. Cena około 30 zł / 200 ml

Skład 

  
Moja opinia

Olejek bardzo przypadł mi do gustu. Przede wszystkim urzekł mnie pięknym zapachem, choć muszę przyznać, że wyobrażałam go sobie zupełnie inaczej sugerując się podanymi nutami zapachowymi. Zapach okazał się bardzo zmysłowy, ciepły i słodki. Długo pozostaje na naszej skórze. Kąpiel z nim to prawdziwa przyjemność. Skóra jest niesamowicie gładka, miękka i nawilżona. Olejek zamknięty jest w pięknym, szklanym opakowaniu. Wygląda bardzo ekskluzywnie. Myślę, że byłby idealnym pomysłem na prezent. Konsystencja olejku jest bardzo płynna. Jedna nakrętka wystarcza na jedną kąpiel więc jest wydajny. Użyłam go dwa razy do kąpieli. Stosuję go również pod prysznicem, mieszając z żelem. 

Plusy:
- piękny, zmysłowy zapach, długo pozostaje na skórze
- zmiękcza i świetnie nawilża skórę
- nie podrażnia 
- bardzo wydajny
- ekskluzywne opakowanie
- dostępność 

Minusy:
- dość wysoka cena ale moim zdaniem adekwatna do jakości
- musimy uważać żeby nie stłuc szklanej butelki   

OCENA: 5/5 

Pozdrawiam! 

8 komentarzy:

  1. olejek wyglada bardzo ciekawie :)
    tez uwielbiam dlugie kapiele...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niezwykle kusząco! :) Chyba kupię go przy najbliższej okazji, bo zarówno opakowanie, jak i kolor olejku bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcający kolor. Lazurowe wybrzeża :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być bardzo fajny :) Buteleczka elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również bardzo przypasowało i tak samo jak Ty zapach z opisu wyobrażałam sobie zupełnie inaczej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszący, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...