28.02.2012

Zakupy + strój dnia

Dzisiaj wtorek, czyli dzień lumpeksowych łowów. Udało mi się upolować kolejną torebkę, to już czwarta w ciągu ostatniego miesiąca. Dostawa była raczej kiepska, nic szczególnie nie wpadło mi w oko. Przy okazji pokażę Wam spódnicę, którą zamówiłam na szafie. Długo polowałam na ten kolor, w końcu się udało. 

Co mam na sobie?  

      1. Bluzka H&M
      2. Spódnica no name (szafa.pl)
      3. Botki no name (allegro)
      4. Torebka Bagitali sh






Spódnica kosztowała mnie 44 zł już z przesyłką a torebka 11 zł.  

Pozdrawiam!  

30 komentarzy:

  1. Też byłam na łowach i niestety było podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale ładnie wyglądasz! Spódniczka mnie powaliła <3

    PS ja wczoraj byłam w sh jednak nic fajnego nie było tym razem ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      U mnie też przeciętnie. Kilka fajnych rzeczy widziałam ale drogo wycenione więc sobie odpuściłam. Zgarnęłam tylko torebkę, przyda się :)

      Usuń
  3. noooo nieeee znowu :)baaardzo ladne ubrania znalazlas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tylko torebka jest z sh, reszta nie :)

      Usuń
  4. Świetna ta spódniczka :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna spódniczka ;)
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spodniczka i bluzka wygladaja super!

    OdpowiedzUsuń
  7. marze o takiej torebcee<3 oddaj mi ją!:D
    a spodniczka tez sliczna:) pare miesiecy temu kupilam sobie taka czarna ale schudlam i jest na mnie za duza:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tych torebek jest multum na allegro, można coś dorwać po bardzo okazyjnej cenie :)

      Usuń
  8. Booooże dziewczyno- niedawno Cię "odkryłam" i juz Cie nie lubie!:D:P Takie skarby łowisz że tylko zazdrocha!!!:D Naprawde fantastycznie się ubierasz i az nie moge uwierzyć że takie cuda znajdujesz w SH i jeszcze w takim rozmiarze a nie xxxxl:P Kurcze mówia, ze Kraków jest stolicą Polskich szmatexów bo tu co krok szmatex ale nie ma takich cudów:( Torebka fantastyczna! Sama mam podobną ze sklepu- ceny nie wspomne bo az żal:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytałabym jakieś Twoje złote rady jeśli chodzi o szukanie ciuszków w SH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm sama nie wiem czy mam jakąś złotą radę. Trzeba znaleźć fajny lumpek. Ja zawsze chodzę w dzień dostawy na samo otwarcie. Staram się dokładnie przeglądać wieszaki. Biorę to, co mi wpadnie w oko a później robię selekcję.

      Usuń
    2. Dzięki:) Ja chyba muszę zakręcić się po mieście i znaleźć jakiś fajny, bo znam tylko kilka.

      Usuń
  10. Kochana wyglądasz rewelacyjnie! Spódniczka boska, a torebka serio z sh??? Zazdroszczę w taki razie takiego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tak, torebka jest wczorajszym łowem. Strasznie jestem zadowolona, jest bardzo dobrej jakości. Jedyną wadą jest zapięcie, coś w nim lata i boję się czy się nie zepsuje. Torebka wyceniona była na 16 zł ale ze względu na zapięcie panie obniżyły mi cenę do 11 zł :)

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz :) spódnica bardzo mi się podoba :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Hmm obserwacja za obserwację hehe, nie uważasz, że to dziecinada?

      Usuń
  12. No piękny zestaw.
    Zazdroszczę Ci łowów w sh.. u mnie rzadko jest coś ciekawego, a jak jest to cena bycza..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      U mnie też cenowo podnieśli się ale w porównaniu do cen sklepowych bardziej opłaca się kupić w sh.

      Usuń
  13. Jesteś piękną kobietą :) nie myślałaś o modelingu? zestaw bardzo ładny, wszystko do siebie pasuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Niestety z moim wzrostem mogę tylko pomarzyć :)

      Usuń
  14. Boska ta spódniczka ;)
    Zresztą cały zestaw na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...