08.02.2012

TAG - Łowczyni


ZASADY 
1. Wklej banner na swojego bloga
2. Napisz, kto zaprosił Cię do zabawy
3. Zaproś kolejne Bloggerki
4. Pokaż, co ostatnio "złowiłaś" w sklepie (ciuch lub kosmetyki)
 

TAG przywędrował do mnie od Snow i Anwen, dziękuję!    
  


1. Szampon Alterra dodający objętości, papaja i bambus. Cena 8,99 zł. 


2. Mleczko BeBeauty Calm Effect do skóry suchej i wrażliwej. Cena około 6 zł. 


3. Baza pod podkład Ingrid . Cena około 15 zł.


4. Pomadka Sensique Satin Touch. Kolor 225. Cena około 7 zł. 


5. Maseczka do twarzy Ziaja. Cena 1,50 zł.

  
6. Maseczka do twarzy Laura Conti. Cena około 3 zł. 


Oprócz tego kupiłam dziś balsam do włosów przeciw wypadaniu Green Pharmacy (5,99 zł w promocji) a także zamówiłam kilka dni temu odżywkę do skóry głowy Jantar (około 11 zł). Akcja zagęszczanie trwa! 

Więcej grzechów nie pamiętam ... Niczego nie żałuję hmm no może poza maseczką Laury Conti, podobno bubel. 

TAG chciałabym przekazać wszystkim Bloggerkom, które mają ochotę go wykonać. 


Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. fajne zakupy, szczególnie ciekawi mnie baza :) szminka ma super kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza już wypróbowana :) Fajna jest ale raczej nie do codziennego stosowania. Mi niestety wysusza cerę także będzie na większe wyjścia. Myślę że w lecie sprawdzi się idealnie.

      Też uwielbiam jej kolor ale smak i zapach ma blee, mocno perfumowany.

      Usuń
  2. a to raczej nie dla mnie baza bo ja caly rok mam susze na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ta maseczke z glinki gdzie kupujesz?
    mam nadzieje, ze balsam green pharmacy sprawdzi sie tez u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie kupiłam w Rossmannie. Balsamu już użyłam, pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Fajnie wygładził włosy, nie obciążył.

      Usuń
  4. Jak sprawdza się szampon? Nie powoduje szybszego przetłuszczania? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon to mój zdecydowany faworyt. Nie przyspiesza przetłuszczania, mam nawet wrażenie że są po nim dłużej świeże.

      Usuń
  5. Maseczka z Ziaja zawsze ratuje :) Jak dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...