03.02.2012

TAG - Nigdy nie wychodzę z domu bez ...


                          
ZASADY
1. Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie).
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował.
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

TAG przywędrował do mnie od eve, dziękuję! 

Makijaż robię niemal codziennie, sprawia mi to ogromną przyjemność. Nie mam problemu żeby wyjść bez niego, pokazać się ludziom jednak zdecydowanie atrakcyjniej czuję się z makijażem. Lubię zaznaczone kości policzkowe, pomalowane usta i wyraźnie wytuszowane rzęsy. Makijaż zajmuje mi średnio pół godziny, czasami dłużej w zależności od tego czy się spieszę czy nie. Dużą wagę przywiązuję do podkładu. Która z nas nie chce mieć perfekcyjnie wyglądającej cery. Ja właśnie do takiej dążę. Nie mam wiele do ukrycia, głównie zależy mi na zakryciu niewielkich niedoskonałości, wyrównaniu kolorytu oraz na zmatowieniu. 

Mój must have na wyjście wygląda tak:


Jednak gdybym miała ograniczyć się tylko do 5 rzeczy wyglądałby tak:

1. Korektor Dermacol


2. Podkład Revlon Colorstay 


3. Puder Synergen


4. Tusz Wibo Growing Lashes 


5. Pomadka Sensique Satin Touch



TAG chciałabym przekazać wszystkim Bloggerkom, które mają ochotę go wykonać. 

Pozdrawiam!  

12 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten puder z synergen ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wrzuc kiedy sklad dermacolu, widzialam go ostatnio u siebie w miescie i po tyli opiniach kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład mojej wersji: titanium dioxide, paraffiunum liquidum, paraffin, cera microcristallina sucrose cocoate, glyceryl stearate, petrolatum, parfume, ci 77491, ci 77492, ci 77499

      Skład nowej wersji, która jest aktualnie w sklepach: Cl 77891, Parrafinum Liquidum, Paraffin, Cera Microcristallina, Petrolatum, Alumina, Glyceryl Stearate, Silica Silytate, Parfum, +/- Cl 77492, Cl77421, Cl77499

      Miałam próbkę nowej wersji, jest niemal identyczna jak stara. Może odrobinę lżejsza ale równie dobrze kryjąca.

      Usuń
  3. wlasnie zastanawiam sie nad kupnem tego podkładu, ale slyszalam ze troche wysusza a ja mam niestety sucha skórę.
    A poza tym czytam twojego bloga prawie od poczatku:) wiec pozwole sobie dodać twoj blog:) i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja do tłustej/mieszanej może wysuszać skórę ale jest też wersja do suchej/normalniej i ta raczej nie powinna tego robić.

      Dzięki :)

      Usuń
  4. Fajny niezbędnik :) Czy pomadki Sensique mają jakieś "nudziakowe" kolory? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Hmm wydaje mi się że nie ma. Przynajmniej ta wersja, którą ja mam. Tylko ostrzegam, dziwnie pachnie ... babcinymi perfumami :P

      Usuń
  5. Też nie wychodzę bez Revlona, mam nawet ten sam odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka, na Twój blog trafiłam przez blog Anwen:) Poczytałam pare postów, bardzo mi się spodobało tutaj i Ciebie wiec subskrybuje:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka do brwi i tusz z Wibo są genialne! Paletka jest u mnie w użyciu niemal dzień w dzień, a tusz właśnie zaczął mi się kończyć i zdecydowanie sięgnę po następny :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...