06.02.2012

Recenzje masek do włosów + lutowe włosy

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzjami masek do włosów, których aktualnie używam. Najbardziej lubię wygładzające maski, które nie obciążają moich włosów. Maskę stosuję średnio 3 lub 4 razy w tygodniu choć te lżejsze zdarza mi się stosować po każdym myciu. Trzymam je maksymalnie 10 min w zależności od tego ile mam czasu. Przy okazji zaktualizuję moje włosy. Postaram się robić to co miesiąc. 

Lorys, Snake Oil (Odżywka do włosów zniszczonych i farbowanych z olejkiem z węża) KWC  


Obietnice producenta 

Krem nawilżający Lorys Snake Oil Effect został specjalnie opracowany, aby chronić, odżywić i przywrócić pierwotne cechy włosom zniszczonym przez stosowanie produktów chemicznych.

Sposób użycia: Do codziennego stosowania. Nanieść krem nawilżający na wilgotne włosy i masować na całej długości włosa od nasady do końca, przede wszystkim na końcówkach, przez około 2 minuty. Dokładnie spłukać. Przy aplikacji kremu z zastosowaniem czepka termicznego, nałożyć krem unikając kontaktu ze skórą głowy i zostawić na około 15 minut. Dokładnie spłukać i wysuszyć włosy jak zwykle.   



Dostępność i Cena

Auchan, sklepy internetowe. Cena około 15 zł / 1000 ml

Skład Analiza  


Moja opinia

Plusy:
- bardzo dobrze wygładza włosy
- nie obciąża
- świetnie nawilża
- nie przyspiesza przetłuszczania
- ułatwia rozczesywanie 
- ładnie pachnie
- wydajna
- konsystencja w sam raz, maska nie spływa z włosów
- tania jak za taką pojemność

Minusy:
- dostępność  

OCENA: 5/5


Lorys, Jaborandi, Hair Cream (Odżywka do włosów słabych i łamliwych) KWC  


Obietnice producenta

Krem nawilżający Lorys Jaborandi został opracowany aby odżywiać włosy słabe i łamliwe kontrolując nadmiar tłuszczu. 

Sposób użycia: Do codziennego stosowania. Nanieść krem nawilżający Lorys na wilgotne włosy i masować na całej długości włosa od nasady do końca, przede wszystkim na końcówkach, przez około 2 minuty. Dokładnie spłukać.  Przy aplikacji kremu z zastosowaniem czepka termicznego, nałożyć krem unikając kontaktu ze skórą głowy i zostawić na około 15 minut. Dokładnie spłukać i wysuszyć włosy jak zwykle.  



Dostępność i Cena

Auchan, sklepy internetowe. Cena około 15 zł / 1000 ml  

Skład Analiza


Moja opinia

Plusy:
- ładnie wygładza włosy
- nie obciąża
- po użyciu włosy są nawilżone i ładnie się układają 
- wydajna
- ułatwia rozczesywanie 
- tania jak za taką pojemność

Minusy:
- średni zapach, przypominający męskie perfumy
- trochę za rzadka, spływa z włosów
- dostępność 

OCENA: 4+/5 


Lorys, Hair Cream Duo Chocolate (Krem nawilżający do włosów) KWC  

 
  
Obietnice producenta

Krem nawilżający Lorys Duo Chocolate z dodatkiem silikonu, został stworzony aby pielęgnować i reglamentować intensywnie delikatne i uszkodzone włosy. Jego formuła zawiera Hydrovance, który naprawia włosy zamykając naskórek zostawiając je bardziej miękkie i z większym blaskiem.

Sposób użycia: Aplikuj codziennie krem nawilżający Lorys Duo Chocolate na włosach wilgotnych, masując około 2 minut na całej długości przede wszystkim na końcach, spłucz dokładnie. Do nawilżania kremem z czepkiem kąpielowym, nałożyć krem omijając skórę głowy, na mniej więcej 15 minut. Spłucz i wysusz ręcznikiem. 



Dostępność i Cena

Auchan, sklepy internetowe. Cena około 15 zł / 1000 ml

Skład   


Moja opinia

Plusy: 
- nie obciąża
- nawilża 
- ładnie pachnie
- ułatwia rozczesywanie 
- gęsta, zwarta konsystencja
- wydajna
- tania

Minusy:
- mogłaby lepiej wygładzać włosy 
- dostępność

OCENA: 4/5 


Stapiz, Sleek Line, Repair & Shine Hair Mask (Maska regenerująca z jedwabiem i wyciągiem z pestek słonecznika) KWC


Obietnice producenta 

Unikalna receptura kompleksowo regenerująca włos wewnątrz jak i na zewnątrz jego struktury. Włosy stają się silniejsze, zdrowsze i łatwe do rozczesywania. Efekt jest widoczny już po pierwszym użyciu. 

Sposób użycia: po umyciu wmasować łagodnie w osuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 10 minut w temperaturze otoczenia lub 5 minut ogrzewając, następnie dokładnie spłukać.  



Dostępność i Cena

Salony fryzjerskie, hurtownie, sklepy internetowe, allegro. Cena około 23 zł / 1000 ml.

Skład Analiza 

   
Moja opinia

Plusy: 
- piękny zapach, który długo utrzymuje się na włosach
- nawilża  
- dobra konsystencja, maska nie spływa z włosów
- wydajność

Minusy:
- jak dla mnie za słabo wygładza włosy  

OCENA: 3/5 
 

Aussie, 3 Minute Miracle Reconstructor, Deep Conditioner for Damaged Hair (Intensywniej odżywiająca 3 - minutowa maseczka do włosów) KWC  


Obietnice producenta  

Odżywka zawiera w składzie olejek Australian Balm Mint oraz wiele innych roślinnych ekstraktów. Producent na opakowaniu zapewnia, że nadaje włosom niesamowity połysk oraz wzmacnia ich budowę aż po same końce. 



Dostępność i Cena

Produkt niedostępny w Polsce, jedynie na allegro. Cena około 4USD / 250ml.  

Skład Analiza


Moja opinia

Plusy:
- przyzwoicie nawilża włosy
- zmiękcza je 
- wydajna 
- ułatwia rozczesywanie
- pomysłowa forma aplikacji 

Minusy:
- zapach, który w ogóle nie przypadł mi do gustu. Zbyt intensywny, chemiczny. Długo pozostaje na włosach
- średnio wygładza włosy  
- dostępność, w Polsce jedynie na allegro 

OCENA: 3/5 


Mypa, Shea Karite, Hair Repair Mask (Maska do włosów z masłem shea) KWC  


Obietnice producenta 

Maseczka do włosów z masłem karite jest przeznaczone do włosów suchych i zniszczonych . Ma działanie rewitalizujące, odżywcze i nawilżające. Regeneruje włókno włosa, odbudowuje włosy od cebulek po same końce i wygładza ich powierzchnię, nadaje im niezwykły połysk. Chronione i wzmocnione włosy stają się bardziej wytrzymałe, błyszczące i mocne. 

Sposób użycia: nakładać na mokre, umyte włosy rozprowadzając równomiernie. Delikatnie masować skórę głowy. Pozostawić na 5 minut, następnie spłukać starannie letnią wodą. 



Dostępność i Cena 

Natura. Cena około 19 zł / 300 ml.

Skład Analiza 


Moja opinia

Plusy:
- dobrze nawilża i odżywia włosy
- nie obciąża 
- całkiem przyjemnie pachnie
- bardzo gęsta, przez co wydajna

Minusy:
- słabo wygładza włosy
- średnio ułatwia rozczesywanie, nie daje poślizgu  

OCENA: 3+/5  

Włosy na miesiąc luty


Pozdrawiam!  

28 komentarzy:

  1. Miałam z tych powyżej wymienionych tylko Stapiz, Sleek Line i jak dla mnie chyba najlepsza jaką miałam okazję do tej pory używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety niezbyt przypadła do gustu :/ Trzymana dłużej lepiej wygładza ale to jeszcze nie to czego oczekuję.

      Usuń
  2. Sleek line - właśnie jestem w trakcie testow tej maski i u mnie są zauważalne efekty, ale bywalo lepiej. Chyba czas poszukać innych produktow..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś ją wykończę ale ponownie na pewno u mnie nie zagości a szkoda, uwielbiam jej zapach.

      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. mypa i aussie wygladaja ciekawie :)
    slicznie Ci blyszcza wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam z tych wymienionych zadnej;d
    piękne włosy masz!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam żadnej z tych masek:D
    śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cieniowane włosy? czy wszystkie ścięte na równo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie obcięte na równo ale mam masę krótszych włosów, efekt kilkuletniego wcierania wcierek.

      Usuń
  7. Słabiutkie mają składy te maski Lorys. Jak dla mnie kusząco wygląda Mypa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt składy mają bardzo przeciętne ale moim włosom bardzo odpowiadają.

      Usuń
  8. Można by rzec Lorysomaniaczka ;D Piękne włosy, będę powtarzać to do znudzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, zdrowe włosy! a dla lorysa mega duzy minus za dostepnosc:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też nad tym ubolewam no ale dla chcącego ...

      Usuń
  10. sleek line wyglada bardzo ciekawie:) mam dwa lorysy i mi nie sluza ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stapiz ma świetny skład. No niestety co włos to inna reakcja.

      Usuń
  11. Jakbyś miała ochotę wziąć udział w zabawie to zapraszam :)) oTAGowałam Cię: http://anwena.blogspot.com/2012/02/tag-owczyni.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić :) Snow mnie już oTAGowała jakiś czas temu.

      Usuń
  12. Z Mypa zdarzało mi się kupować masła do ciała. Bardzo je lubiłam i w wersji czekoladowej/kakaowej i tej klasycznej. Ostatnio jednak ciężko je znaleźć. Nie wiesz może czy zostały wycofane ze sklepów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm... Kusi mnie odżywka z Lorys... może jak skończę Isanę to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj zachęciłaś mnie tymi maskami...ja najbardziej lubię z proteinami mlecznymi i jedwabiem :) naprawdę pomagają heh:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...