13.02.2012

Mini zakupy + konkurs u Siempre la belleza

Nadal szukam kremu idealnego. W większości dotychczas użytych coś mi nie pasowało. Niewystarczająco nawilżały moją skórę, zapychały i rozszerzały mi pory. Moja skóra mimo że na taką nie wygląda jest dość wymagająca i kapryśna. Zwłaszcza okres grzejących kaloryferów jej nie służy. Bardzo często reaguje alergicznie, jest zaczerwieniona i wysuszona. Widać na niej nawet najmniejsze oznaki zmęczenia. Najbliżej ideału był krem z Ziai Med kuracja nawilżająca, krem redukujący podrażnienia na dzień. Dobrze nawilżał moją skórę, nie podrażniał ale przy codziennym używaniu zdarzało mu się zapchać. 


Po przeczytaniu w większości pozytywnych opinii na wizażu postanowiłam kupić przeciwzmarszczkowy krem Ziai Sopot Spa. Mimo że nie mam jeszcze +30 to pierwsze zmarszczki już kilka lat temu pojawiły się na mojej skórze. Nie wierzę w cudotwórcze działanie przeciwzmarszczkowe kremu za niecałe 10 zł ale liczę, że przy jego pomocy uda się delikatnie spłycić zmarszczki mimiczne oraz ujędrnić skórę. Mam nadzieję, że nie są to zbyt wygórowane oczekiwania. 


Kupiłam również ulubiony żel do mycia twarzy BeBeauty. Tani a naprawdę skuteczny. Bardzo dobrze zmywa makijaż, świetnie radzi sobie z tuszem do rzęs przy dwukrotnym myciu. W ostatnim czasie ciężko było go dostać, znika z półek w trybie natychmiastowym.   


Przy okazji chciałabym Was serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w powitalnym rozdaniu u Siempre la belleza. Zasady są bardzo proste a nagrody niezwykle ciekawe. 


Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. mam ten sam problem ze skórą i jak narazie jedyne co mi pomaga to smarowanie wieczorem wicikiem zamoczonym w mleku a rano krem nawilzajacy i jest dobrze:) sam krem nigdy mi nie pomagal, a nawet jesli-to na krotko.
    a co do tego zelu to jest dobry i jedyny ktory nie podraznia mi skory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam kiedyś o tej metodzie ale sama nigdy nie próbowałam. Hmm może warto, pewnie nie zaszkodzi a może pomóc. Dzięki za radę :*

      Usuń
  2. Ja też lubię ten żel z BB ale u mnie nie radził sobie z tuszem.. ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przy dwukrotnym myciu po tuszu nie ma śladu. Szkoda że u Ciebie się nie sprawdził.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak u mnie się sprawdzi. Testuję od wczoraj i po dwóch użyciach nic nowego nie zagościło na twarzy ale to za krótki czas żeby cokolwiek powiedzieć.

      Usuń
  4. Jeszcze nie widziałam tego żelu w sklepie, ale muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. moja skora tez jest sucha :( dlatego robie jej maseczki i wysmaruje czasem olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten żel i stosuję już od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...