02.02.2012

Kosmetyki Fenjal

Za sprawą wizażu udało mi się zakwalifikować do testu kosmetyków marki Fenjal. Muszę przyznać, że jestem szalenie ciekawa jak się sprawdzą. Nigdy nie miałam styczności z produktami tej marki. Fenjal to szwajcarska firma produkująca kosmetyki do pielęgnacji ciała. Składy wyglądają bardzo obiecująco, znajdziemy w nich wiele naturalnych olejków. Pozbawione są parafiny i silikonów. 

Każda wygrana uczestniczka dostała 4 produkty z każdej kategorii:

1. Pielęgnacja ciała
2. Kąpiel
3. Prysznic
4. Dezodorant


1. Pielęgnacja ciała



2. Kąpiel 



3. Prysznic



4. Dezodorant 




Nie pozostaje mi nic innego jak przekonać się o ich działaniu na własnej skórze :)

Pozdrawiam!  

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Może i do Ciebie szczęście się uśmiechnie :) Jest szansa na wygranie produktów Bosh, mi już raczej się nie uda :P

      Usuń
  2. gratuluje, tez probowalam sil w tym konkursie ale mi sie nie udalo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ich baardzo ciekawa, płyn do kąpieli wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, wygląda tak ekskluzywnie. Jest w szklanej buteleczce :)

      Usuń
  4. Czekam na recenzję, zawsze mnie ciekawiły te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziś zaczynam testy także recenzja już niedługo :)

      Usuń
  5. czekam niecierpliwie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sklady srednie duzo konserwantow i skladnikow komodogennych:)
    ale przyjemnosci uzycia zazdroszcze i tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie w praktyce. Mam nadzieję że mnie nie podrażnią.

      Usuń
  7. Gratuluję! Ja też dziś dostałam swój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale nie poddaję się, będę ich używała jeszcze, bo teraz w takie mrozy, to trudno trochę ocenić, bo włosy i tak zaraz wyglądają brzydko;) Przynajmniej u mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie udało :( Czekam na recenzję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda się następnym razem! Teraz dwa nowe testy na wizażu warto spróbować swojego szczęścia :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...