23.02.2012

Granat i awokado czyli słów kilka o olejku Alterra + mały zakup

Zakup olejku Alterra był strzałem w 10, długo pozostanę mu wierna. Tak jak większość dziewczyn kupiłam go z myślą o stosowaniu na włosy. Wybrałam wersję z granatem i awokado, na pewno wypróbuję również inne. Niemal od pierwszego użycia moje włosy i skóra głowy go pokochały. 

Moja przygoda z olejowaniem zaczęła się w 2009 roku. Pierwszym olejem, który zakupiłam był Biedronkowy olej z pestek winogron. Później do pielęgnacji doszedł olej kokosowy Efavit. W międzyczasie wypróbowałam również olej rycynowy, który niezbyt przypadł mi do gustu. Używałam go solo ale też dodawałam odrobinę do szamponu. Na mojej włosowej półce zagościł też olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży Babydream. Większość z tych olei niewystarczająco nawilżała moje włosy a po zmyciu były sianowate. 


Obietnice producenta

Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Olejek pielęgnacyjny Alterra z wyjątkowym olejkiem z owoców granatu i bogatym awokado w sposób wyraźny odświeża skórę i pielęgnuje ją szczególnie łagodnie. Wartościowy olej z pestek granatu w połączeniu z olejem rycynowym i olejem jojoby rozpieszczają intensywnie skórę i pozwalają jej zachować sprężystość. Kompozycja oleju z awokado, migdałów i oleju sezamowego dostarcza dodatkowej porcji ochrony i pielęgnacji. Skóra sprawia wrażenie zregenerowanej i długotrwale wypielęgnowanej. 

Sposób użycia: po prysznicu nałożyć niewielką ilość na wilgotną jeszcze skórę delikatnie wmazować. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.   



Dostępność i Cena

Rossmann. Cena około 13 zł / 100 ml 

Skład Analiza


Moja opinia

Muszę przyznać, że Alterra z powodzeniem bije wszystkie wcześniej wypróbowane przeze mnie oleje na głowę. Opakowanie jest bardzo estetyczne i kolorowe. Olejek zamknięty jest w szklanej buteleczce, musimy uważać żeby jej nie zbić. Działaniem jestem zachwycona. Produkt świetnie nawilża, koi wszelkie podrażnienia, do tego ładnie pachnie. Zapach jest owocowy, przyjemny dla nosa. Używam go z ogromną przyjemnością. Zazwyczaj kładę go na kilka godzin przed myciem, czasami zdarza mi się zostawić na noc. Konsystencja olejku jest płynna i lekka. Do zmywania przeważnie używam szamponu Alterra z papają i bambusem, który w tej roli sprawdza się idealnie. Doskonale zmywa oleje przy dwóch myciach. Włosy po Alterrowym olejku są gładkie, odżywione, miękkie i błyszczące a skóra głowy zregenerowana i ukojona. Olejki mają bardzo dobre, naturalne składy. Używam go średnio 2 - 3 razy w tygodniu. 

Plusy:
- bardzo dobrze nawilża włosy i skórę głowy
- wygładza włosy 
- łagodzi podrażnienia
- ładnie pachnie
- estetyczne opakowanie
- świetny, naturalny skład
- opakowanie dozujące odpowiednią ilość olejku  
- dostępność
- atrakcyjna cena jak za produkt tak dobrej jakości

Minusy:
- jak dla mnie jest średnio wydajny
- musimy uważać na szklaną buteleczkę 

OCENA: 5/5 


Korzystając z dnia darmowej dostawy w sklepie internetowym Ekostrefa zakupiłam długo wyczekiwaną odżywkę Jantar. Jestem szalenie ciekawa jej działania. Jeśli tylko skończę ampułki Radical zabieram się za testowanie! 

   
Pozdrawiam! 

22 komentarze:

  1. kusi mnie ten olejek, ale kupię go, jak pozużywam trochę rzeczy do pielęgnacji włosów i ciała...
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten olej i również bardzo go lubię, aczkolwiek na moich włosach nie robi szału. Najbardziej go lubię na twarz w postaci serum z kwasem hialuronowym - w tej roli cud miód i orzeszki :)
    P.s. dla mnie pachnie najpierw octem owocowym, a później malinową mambą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarz nie próbowałam. Na ciało tak, fajnie się sprawdził. O tak, z buteleczki pachnie octowo, później zapach się zmienia.

      Usuń
  3. Mi również olejek Alterry bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nadal czekam za zakupy z ekosfery :/ podobno wczoraj wyslali :/
    swoj oleje z alterry tez lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie długo każą czekać :( Ja też długo czekałam na zamówienie.

      Usuń
  5. ja kupie jak bede wiosna w PL ktorys z tych olejkow :) bo chce go tez klasc na cialo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciało też fajnie się sprawdza. Wielofunkcyjny jest :)

      Usuń
  6. Hmmm... Twój Jantarek jest bezbarwny? Też dziś kupiłam i mój ma lekko żółty kolor.

    Ja mam Alterrę w wersji Oliwka&limonka. Ładnie pachnie, ale szału na moich włosach nie zrobiła. Są miękkie i bardziej sprężyste, niestety jeszcze nie chcą się błyszczeć...a czekam na to jak na cud:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat przekłamał kolor, jest lekko żółty :)

      Może potrzeba im więcej czasu? Nie wiem Kokosku co Ci polecić. Moje po olejach właśnie ładnie błyszczą.

      Usuń
  7. Ja mam problem z nakładaniem tego olejku na skórę głowy :/ dlatego stosuję od połowy włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie na włosach się niestety nie spisuję,ale na twarz jest świetny;) jak dodaję go do masek to też jest ok;)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :) Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam juz o tych olejkach :) natomiast czekam rowniez na recenzje odzywki, gdyz bardzo mnie ciekawi :)) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszedzie sie slyszy o tych olejach i ciagle mnie kusi ale ciagle mam wazniejsze wydatki..

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam go już w 3 Rossmanach dorwać i w żadnym nie było - muszę szukać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wypróbowałam go wczoraj(pierwszy raz na włosy) i dzisiaj umyłam włosy ,po wszystkim byłam zachwycona z efektu.Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ten olejek w wersji z migdałem i naprawdę bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie tez kusi ten olejek, ale kupie go jak skacze kokosowy,tez uzywam oleju kokosowego Efavit, choc moja przygoda z olejowaniem trwa 3 miesiace to chyba nigdy sie nie skaczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Skusiłam się na olejek Alterry migdały i papaja, i jak na razie świetnie się sprawdza :) Włosy są wygładzone, mięciutkie i odżywione :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...