27.02.2012

Buble, czyli kosmetyki, których nie polecam

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kilka kosmetycznych rozczarować. Głównie są to kosmetyki kupione bez większego zastanowienia, pod wpływem chwili. Zdarzyły się też takie, w których pokładałam spore nadzieje, jednak pomimo dobrych recenzji okazały się totalną klapą. Jak pewnie zdążyłyście zauważyć preferuję raczej tanie kosmetyki, na które nie wydaje więcej niż 20 zł. Odstępstwem od tej reguły jest kolorówka. 

Tak wygląda całość znienawidzonych przeze mnie kosmetyków. Jedne w większym, inne w mniejszym stopniu.  Postaram się krótko zrecenzować każdy z tych kosmetyków. 

  

Natei szampon do włosów przetłuszczających się limonka + passiflora 2 w 1


Co mi nie odpowiada? ... szampon podrażnia mi skórę głowy i wysusza włosy. To chyba główne jego cechy, które w moich oczach totalnie go dyskwalifikują. Poza ładnym opakowaniem i niską ceną nie widzę zalet tego szamponu. Włosy po jego użyciu są sianowate, napuszone a skóra głowy woła o pomoc. 


Fitomed szampon do włosów suchych i normalnych KWC 


Co mi nie odpowiada? ... szampon podrażnia, wysusza skórę głowy i włosy. Pomimo zapewnień producenta o jego łagodności u mnie okazał się klapą. Długo szukałam tego szamponu, niestety na marne. Zużyłam go niemal do końca, głównie zmywałam nim oleje. 


Accent szampon do włosów brąz KWC 


Co mi nie odpowiada? ... szampon podrażnia skórę głowy. Nie zauważyłam również żadnego wpływu na kolor włosów. Podobnie jak w przypadku Natei i Fitomedu szampon ten podrażnia skórę i wysusza włosy. Po jego użyciu były nieprzyjemne w dotyku, szorstkie i spuszone. 


Herbal Essences odżywka nawilżanie po brzegi KWC 


Co mi nie odpowiada? ... odżywka ta daje zupełnie odwrotny efekt od zamierzonego, wysusza mi włosy. Po jej użyciu są bardzo spuszone. Nie zauważyłam żadnego wygładzenia. Dla mnie najgorsza odżywka jaką kiedykolwiek miałam okazję użyć. 


Garnier odżywka wzmacniająca do włosów normalnych KWC 


Co mi nie odpowiada? ... odżywka bardzo obciąża włosy i przyspiesza ich przetłuszczanie. Kompletnie nie przypadła mi do gustu.  


Joanna Jedwab odżywka w sprayu KWC 

  
Co mi nie odpowiada? ... odżywka ani nie ułatwia rozczesywania ani nie wygładza włosów. Nie robi kompletnie nic, do tego nie odpowiada mi jej zapach.


Babydream kremowy płyn do kąpieli i pod prysznic z wyciągiem z aloesu KWC 


Co mi nie odpowiada? ... żel wysusza mi skórę, spodziewałam się czegoś delikatniejszego. Nie podoba mi się jego konsystencja, jest bardzo gęsta przez co trudno wydobyć produkt z opakowania.


Isana dezodorant w sprayu KWC 

  
Co mi nie odpowiada? ... dezodorant bardzo słabo chroni przed poceniem. Ponownie na pewno nie zagości na mojej półce. 


Synergen antybakteryjny peeling do twarzy KWC 


Co mi nie odpowiada? ... peeling jest dla mnie stanowczo za mocny. Posiada duże, ostre drobinki, które podrażniają mi skórę. Po jego użyciu skóra jest wysuszona i ściągnięta.  

Pewnie nie jedna z Was natknęła się na kosmetyki, które kompletnie nie przypadły Wam do gustu. Napiszcie jakie są Wasze kosmetyczne buble :) 
  
Pozdrawiam!  

17 komentarzy:

  1. O, pisałam dokładnie taki sam temat wczoraj :))
    Z Twoich bubli odwrotną opinię mam o Fitomedzie, ale wiem że coraz więcej osób na niego narzeka - niestety nie nadaje się dla wrażliwców.
    Zgadzam się z odżywką Joanny, dezodorantem Isana i żelem Babydream (jak ja nienawidzę tego opakowania!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zainspirowałaś mnie swoim postem. Szamponowi już podziękuję.

      Opakowanie żelu to jakaś pomyłka :/

      Usuń
    2. I tak podziwiam że zużyłaś go, ja zawsze od razu porzucam kosmetyki które mi nie pasują

      Usuń
  2. A ja bardzo lubię niebieską serię Herbala, dokładniej maskę :)

    Jaki buble znalazły się na mojej liście? Musiałabym się głębiej zastanowić, bo ostatnio na szczęście nie pojawiały się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadnego z tych produktow nie znam, ale bede sie trzymac z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byc moze dla mnie te kosmetyki rowniez okazalyby sie bublem:)
    bede musiala pomyslec o swoich bublach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten peeling i go lubie od czasu do czasu użyć, trochę podrażnia, bo jednak jest ostry, ale poprawia tym kondycję i krążenie;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam odmienne zdanie o biedronkowym szamponie bardzo go lubię i mi krzywdy nie zrobił ale używam innej wersji do włosów suchych i zniszczonych, do przetłuszczających miałam chyba raz ale nie przypominam sobie żeby był kiepski

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja chciałabym obronić dezodorant Isany... otórz - to nie antyperspirant, nie ma on powstrzymywać pocenia, tylko neutralizować przykry zapach :) a to, jak dla mnie, robi. ja go bardzo lubię, ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm według obietnic producenta " jego formuła antyperspiracyjna zapewnia niezawodną 24-godzinną ochronę przed poceniem" Niestety nie mogę się z tym zgodzić.

      Usuń
  8. Mam tą odżywkę Herbal Essences ale jeszcze nie używałam. Dla mnie bublami są szampony do włosów Issana i ich odżywki w sprayu brr nigdy więcej:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ale dzięki za info :) Będę się trzymać od nich z daleka.

      Usuń
  9. Miałam ten szampon do brązowych włosów i porażka... U mnie też kompletnie się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  10. plastikowabiedronko1 marca 2012 16:55

    Herbal Essences odżywka nawilżanie po brzegi.. W sumie, to nie lubię żadnej z tych odżywek ;s

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie chyba z wszystkimi, nie mialam tylko odzywki z Joanny w sprayu ale bede sie trzymac z daleka ;)

    Dla mnie kompletna klapa sa farby do wlosów Palette, tez mialam kilka pojdesc do nich i koszmar, wlosy przesuszone, farba trwała zmyła sie doslownie po tygodniu - uzywalam czarnej.

    Za to lubie odzywki Elseve (wlosy moze i sie szybciej przetluszczaja ale i tak codziennie musze myć wiec to dla mnie bez roznicy ;)) Ale fajnie wygladzaja wlosy (szczegolnie rozowa) i ma swietny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://swiat-blondynki.blogspot.com/2013/01/buble-czyli-kosmetyki-ktorych-nie.html#more

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...