10.01.2012

Zakupy kosmetyczne i lumpeksowe

Skuszona promocyjną gazetką Rossmanna wybrałam się wczoraj na małe zakupy w celu uzupełnienia zapasów. W promocji kupiłam mydełko pod prysznic z Ziai, uwielbiam je za niską cenę, dużą pojemność i piękne zapachy. Dorwałam również mleczko do ciała kozie mleko a także puder Synergen, który od paru lat stale gości w mojej kosmetyczce. W cenie regularnej kupiłam szampon Alterra. Tym razem wybrałam wersję dodającą objętości papaja i bambus. Uwiódł mnie orzeźwiającym zapachem owoców, zobaczymy czy równie pozytywnie zaskoczy mnie jego działanie. W Biedronce kupiłam moje dotychczas ulubione mleczko do demakijażu BeBeauty a także szampon Head & Shoulders, który bardzo dobrze działa na moją skórę głowy. 


Dzisiaj z kolei wybrałam się na dostawę w moim ulubionym lumpeksie.   

Sukienka Asos 12 zł  




Szlafrok Adams 3 zł  

 

Legginsy welurowe Atmosphere 7 zł


Pozdrawiam!  

18 komentarzy:

  1. OMG ta sukienka jest PRZECUDOWNA!! Szczerze zazdraszczam ;D :*

    Koniecznie napisz swoje wrażenia po tym szamponie Alterry, jestem jego bardzo ciekawa, miałam wersję z morelą i pszenicą ale jednak za krótko utrzymywał moje włosy świeże ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. masz szczescie ;) szlafrok i sukienka super :)
    mam to mleczko :) fajne jest ale ostatnio maz mi podebral do czyszczenia skory w samochodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge patrzec juz na Twoje lumpowe łupy! :)super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy welurowe super! Poluję na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienki przeokropnie zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne rzeczy zazdroszcze takiego sh;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny :*

    snow na pewno podzielę się wrażeniami na temat szamponu :) Ja i tak myję niemal codziennie, nie umiem przestawić się na rzadsze mycie włosów. Lubię mieć je puszyste, świeże a już na drugi dzień bardzo tracą na objętości.

    eve pomysłowego masz męża hehe :)

    Co do sukienki to mogłaby być odrobinę mniejsza, rękawy są dość szerokie. To jest rozmiar M a ja zazwyczaj noszę XS lub S ale za taką cenę grzechem byłoby jej nie wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy, zarówno te kosmetyczne jak i ubraniowe.
    Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Asos w lumpeksie? Zazdroszczę. Szlafrok też świetny. Nie wiem gdzie takie sh bywają. Bo u nas z tym kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam jak przy pierwszym opakowaniu ją oszczędzałam,bo nigdzie jej dostać nie umiałam..
    Sukienka z asosa śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :* :* :*

    Oj ja też oszczędzałam tą maseczkę jak mogłam, u mnie jest nie do zdobycia. Zamawiałam ją z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę się u Ciebie w mieście zjawić, bo u mnie nie ma takich śliczności w lumpeksach ! :C ponadto uwielbiam kosmetyki z Ziai, są świetne ! Pozdrawiam :)


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, chętnie potowarzyszę :P

      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Moim do ideału też jeszcze sporo brakuje. A Ty masz piękne włosy!

      Usuń
  14. Świetne ciuchy, szkoda ze u mnie nie ma takich ciuchlandów no chyba ze słabo szukam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...