21.01.2012

Wszyscy mają Alterrę, mam i ja!

Szał na olejki Alterra ogarnął i mnie. Cena promocyjna po której obecnie można je kupić 9,99 zł (choć w niektórych Rossmannach jak się okazało olejek kosztował 11,99 zł) skutecznie zachęciła mnie do zakupu. Wybrałam wersję z granatem i awokado. Do wyboru były jeszcze migdały i papaja, limetka i oliwa. Być może któraś z tych wersji jeszcze wpadnie w moje ręce. Olejki pierwotnie przeznaczone są do pielęgnacji ciała, jednak ich skład skutecznie zachęcił wszystkie włosomaniaczki do stosowania na włosy. 

Po wczorajszych pierwszych testach zaobserwowałam że olejek jest dość lekki, rzadki i chyba będzie niezbyt wydajny. Nałożyłam go zarówno na włosy jak i skórę głowy. Zapach jest dość intensywny ale przyjemny, wyczuwam w nim owocowe nuty. Pierwszy kontakt ze skórą zaliczam do udanych, nic nie piecze i nie swędzi. Buteleczka jest szklana, dozuje odpowiednią ilość oleju. Estetyka opakowania bardzo mi się podoba, wygląda niesamowicie apetycznie. 

Szersza recenzja już wkrótce :)  



  
Pozdrawiam! 

25 komentarzy:

  1. wyczytalam wlasnie dzis ze te olejki sa na promocji(a teraz mam pewnosc-dziekuje :*), jak maz wroci z pracy to wyciagam go do rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja go jeszcze nie miałam,w sumie boję się go, bo jeszcze żaden olej, który nie był przeznaczony do włosów się na mnie nie sprawdził, ale skoro mówisz, że ma przyjemny zapach to może kupię, w końcu przestaną w domu marudzić na zapach olei do włosów;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę bałam zwłaszcza że po wszystkich niewłosowych olejkach swędziała mnie skóra głowy.

      Usuń
  3. też kupiłam, ale ten migdał & papaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już były, ale nie wiem co mam myśleć prawdę mówiąc :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Głównie za sprawą Twojej recenzji go kupiłam :)

      Usuń
  5. co do ceny to wszystkie sa po 9,99 a antycellulitowy jest tylko jak mowilas po 11,99 i jego kupilam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zależy od konkretnego Rossmanna bo w moim ten z brzozą był w cenie regularnej czyli koło 17 zł :(

      Usuń
  6. Mam wersję z pomarańczą, moje włosy go uwielbiają :) Są nawilżone i mega błyszczace po nocy z nim ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia i co najważniejsze dobrze nawilża skórę głowy a na tym mi głównie zależało :)

      Usuń
  7. Muszę się po niego przejść w poniedziałek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fenomenalne!!!! bardzo wysoka jakość za rozsadna cene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Składy tych olejków są rewelacyjne.

      Usuń
  9. ja jestem ciekawa recenzji:)
    Zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potestuję jeszcze kilka dni i postaram się zrecenzować.

      Usuń
  10. beauty u mnie w jednym rossmanie byly te olejki poukladane w 3 roznych miejscach i tylko w jednym miejscu pisalo, ze jest na promocji wiec najlepiej podejsc pod czytnik bo te na ktorych nie pisalo o promocji tez byly tansze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Rossmann jest dość mały, chyba nie jest zaopatrzony w czytniki. Jutro pójdę jeszcze raz żeby upewnić się co tego antycellulitowego :)

      Usuń
  11. właśnie kupiłam dziś jeden olejek:) ten antycellulitowy, świetnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli u mnie będzie przeceniony to też jeszcze na niego się skuszę :)

      Usuń
  12. Też mam ochotę na wypróbowanie tego olejku. Chyba czas się wybrać na zakupy.

    Pozdrawiam,
    like-gray.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci go polecam! Świetnie działa na włosy :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Fajny produkt,seria Alterra to dobre rozwiazanie, tanie i naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...