26.01.2012

Tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volum` Express


Maybelline, Colossal Volum' Express (Tusz do rzęs zwiększający objętość) KWC




Obietnice producenta


Opatentowana szczoteczka Mega Brush dostosowana do konsystencji tuszu, pozwala na szybkie nałożenie formuły na rzęsy, precyzyjne rozdzielenie rzęs a także kolosalnie pogrubia, dzięki nowej formule nasyconej kolagenem (http://www.maybelline.pl/)  



Dostępność i Cena
M.in. Rossmann, Natura. Cena około 25 zł / 10,7 ml  

Moja opinia

Tusz kupiłam już jakiś czas temu skuszona atrakcyjną promocją - maskara + płyn micelarny Solution Micellaire gratis. Muszę przyznać, że po obietnicach producenta liczyłam na nieco inny efekt, jeszcze bardziej spektakularny. Tusz nie jest zły, jednak do moich faworytów nie należy. Co mi się w nim spodobało to zauważalne wydłużenie rzęs i jego zapach.

Plusy:
- fajnie wydłuża rzęsy
- pogrubia 
- bardzo ładnie pachnie
- długo pozostaje świeży 
- ogólnodostępny 

Minusy:
- czasami skleja rzęsy
- tworzy grudki 
- jak dla mnie szczoteczka jest za duża 

Rzęsy bez tuszu 



Efekt na moich rzęsach





OCENA: 3+/5



Pozdrawiam! 

9 komentarzy:

  1. jaki tusz jest Twoim faworytem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie najbardziej lubię Eveline Big Volume Lash, Wibo Growing Lashes i Essence Multi Action :)

      Usuń
  2. mi sie podoba efekt na twoich rzesach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oTAGowałam Cię ;D http://velvethair.blogspot.com/2012/01/taka-to-owczyni-ze-mnie.html

    Ładny efekt u Ciebie :) U mnie się totalnie nie sprawdził niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przepadam za tym tuszem - podobnie jak u Ciebie średnio się u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam ten tusz, całkiem miło go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  6. zostalas otagowana http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/01/nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden z moich ulubionych tuszów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...