16.01.2012

Tusz do rzęs Eveline Big Volume Lash


Eveline, Big Volume Lash Professional Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs) KWC 

 



Obietnice producenta

Mascara intensyfikuje efekt makijażu wraz z każdym pociągnięciem szczoteczki BIGBRASH. Jednocześnie zapewnia idealne rozdzielenie rzęs i prawdziwie hipnotyzujące spojrzenie. Kremowa konsystencja wzbogacona Proteiną B5, oraz naturalnymi woskami Carnauba pogrubia rzęsy od nasady aż po same końce, pozwalając na indywidualne kreowanie objętości. Nie pozostawia grudek. Efekty: spektakularnie zwiększona objętość rzęs, perfekcyjne rozdzielenie. idealne podkręcenie, długotrwały efekt sztucznych rzęs
(http://www.eveline.eu/) 



Dostępność i Cena 

Swoją maskarę kupiłam na allegro za 8,99 zł / 9 ml. Niestety nie mogłam dostać jej w żadnym ze stacjonarnych sklepów.

Moja opinia

Pierwszy raz malując rzęsy tym tuszem przeżyłam małe rozczarowanie z tego powodu, że tusz posklejał mi rzęsy. Kolejne próby przyniosły jednak zaskakująco dobre efekty. Tusz posiada silikonową, elastyczną szczoteczkę, która bez problemu dociera do każdej rzęsy.

Plusy:
- bardzo dobrze wydłuża rzęsy
- pogrubia
- fajna szczoteczka, która nabiera odpowiednią ilość tuszu
- głęboki, czarny kolor
- niska cena

Minusy:
- potrafi posklejać rzęsy
- po jakimś czasie delikatnie się osypuje
- trudno dostępny 

Rzęsy bez tuszu


Efekt na moich rzęsach




OCENA: 4/5

Pozdrawiam! 

20 komentarzy:

  1. Można naprawdę uzyskać piękne rzęsy za niską cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można :) Ja w ogóle preferuję tanie kosmetyki.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) Szkoda tylko że ciężko go dostać stacjonarnie.

      Usuń
    2. U mnie dostępny jest Sparze i są różne wersję:)

      Usuń
  3. ladny efekt :) i sliczne niebieskie oczka

    OdpowiedzUsuń
  4. no, no, no efekt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. noo no ale piękny efekt! na pewno wypróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mówiłam Ci już kiedyś, ze masz śliczne oczy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda wstawiłaś ostatnio notkę z haulem, ale nie musisz teraz odpowiadać:) Otagowałam Cię:)
    Szczegóły Tutaj: http://kokosowa-panna.blogspot.com/2012/01/tag-owczyni.html
    Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić w niedługim czasie :) Dzięki :*

      Usuń
  8. Jakie rzęsy ;O szok, piękne oczy
    Dobrze, że zobaczyłam recenzję tego tuszu, bo zastanawiałam się jaki kupić i teraz już wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOO znalazłam! Efekt 10 razy lepszy od tamtej maskary!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy bywasz w Lublinie ale ten tusz znajdziesz w NOVEJ przy pks

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam maskare dostaniecie w drogeri Hebe ;) np w bielsku

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...