09.01.2012

Styczniowe włosy + plany pielęgnacyjne

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam aktualne zdjęcia włosów a także w kilku słowach opisać moje plany pielęgnacyjne. Obecną pielęgnację przestawiłam tutaj

Zdjęcia robione były wczoraj po użyciu olejku dla mam Babydream nałożonego na kilka godzin,  szamponu Alterra migdały i jojoba oraz nałożonej na kilka minut maski Lorys Snake Oil



Jakie są moje plany? 

Przede wszystkim chciałabym zadbać o nawilżenie skóry głowy. W tym celu planuję zakup olejku Vatika. Do mycia będę używać delikatnych szamponów żeby dodatkowo nie podrażniać skóry. Chciałabym również zagęścić włosy i żeby to uczynić zamierzam regularnie wcierać ampułki Radical a także wypróbować inne wcierki m.in. Jantar. W planach mam również zakup szczotki Tangle Teezer. Do pielęgnacji chciałabym włączyć więcej kosmetyków firmy Alterra, które świetnie działają na moje włosy. Dążę także do regularnego wiązania włosów w luźny warkocz zwłaszcza na noc żeby zminimalizować ryzyko uszkodzeń mechanicznych. 

Pozdrawiam! 

18 komentarzy:

  1. Przepiękne jak zwykle :)
    Ja również w planach mam zakup Vaitiki ale migdałowej i tangle treezer ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio zamówiłam TT, mam nadzieję, że w tym tygodniu dojdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupuj jantar, kupuj bo super jest :)
    wlosy sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam TT :/ wloski ladnie blyszcza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, zdrowe włosy! Również plotę warkocz na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś kupiłam olejek Alterry:) Coraz bardziej podobają mi się ich produkty. Z oleji używam na razie tylko Amli, ale mam nadzieję dorwać też tę Vatikę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy są bardzo ładne, widać, że odżywione. Ja używam kokosowego olejku z Dabur Vatika, olejku papajowego z Alterry i oleju rycynowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo :*

    TT robi furorę :)

    Kokosowa-Panno olejek Alterra i mnie bardzo kusi. Którą wersję wzięłaś? Amla chodzi za mną choć podobno śmierdzi, obawiam się że może spowodować u mnie ból głowy.

    kubekczekolady i jak ten olejek Alterry? Nakładasz go również na skórę głowy czy tylko na włosy? Rycyna nie pasowała moim włosom. Za to kokosowy ale z Efevitu jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. robi ale u mnie sie nie sprawdza tak jak bym tego chciala ;) znalazlam lepsza :D zbieram sie do notki o szczotkach ale cos zebrac sie nie moge bo mam tez kilka innych zaleglych :/

    OdpowiedzUsuń
  10. eve post o szczotkach świetny pomysł! z chęcią poczytam co polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. planuje w pietek zrobic notke, dzis juz porobilam zdj szczotek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, piekne włoski, możesz mi powiedziec czy kolorek masz taki naturalny czy czyms farbowałas i jesli tak to konkretnie czym? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. eve czekam w takim razie na notkę :)

    Theblackshortdress dzięki :*

    Anonimowy dzięki :* Kolor włosów jest naturalny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. mam amle,khadi(stymulujący porost),100%kokosowy ,kokosowy parachute i sese ale vatiki jeszcze nie próbowałam...ale pewnie sie jeszcze skusze.Daj znać jak już przetestujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Vatikę jednak nie zdecydowałam się. Kiedyś być może kupię. Na razie testuję olejek Alterry z granatem i awokado, cudowny!

      Usuń
  15. jej no sliczne sa;)) a powiedz mi ty masz rzadkie wlosy tak ? bo sprawdzam czy i ja moglabym zapuscic je tak sliczne jak twoje a mam bardzo rzadkie... zerknij do mnie na foto;) pozdrawiam i podziwiam sliczne wloski*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bardzo rzadkich nie mam ale sporo przerzedziły się po rozjaśnianiu i już zapewne do dawnej gęstości nie uda się wrócić. Moje włosy dobrze wyglądają do pewnej długości, później są liche na końcach i nie ma sensu na siłę ich zapuszczać. Mimo wszystko moje są jednak gęstsze. Od kilku lat regularnie wcieram wcierki.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...