08.01.2012

Żel Flos-Lek ze świetlikiem i herbatą


Flos-Lek żel ze świetlikiem i herbatą KWC  


Obietnice producenta 

Żel usuwa objawy zmęczenia, łzawienia i bólu oczu. Działa przeciwobrzękowo, przeciwpodrażnieniowo i kojąco. Polecany dla osób ze skłonnościami do obrzęków skóry powiek. Przeciwdziała powstawaniu tzw. ”worków” pod oczami (http://www.floslek.pl) 


Dostępność i Cena

Swój żel kupiłam w aptece. Wiem, że bywają również w sklepach zielarskich a także niektórych drogeriach. Cena około 6 zł / 10g 

Moja opinia 
 
Żel kupiłam głównie ze względu na skłonność do przesuszających się powiek i muszę przyznać że w tej kwestii bardzo mi pomógł. Odkąd go stosuję powieki są w dużo lepszym stanie, problem praktycznie zniknął. Żel nakładam na noc na powieki oraz pod oczy. Na pewno wypróbuję również inne wersje. 

Plusy:
- bardzo dobrze nawilża okolice oczu, skóra po jego użyciu jest mięciutka
- gęsta, galaretowata konsystencja przez co jest wydajny
- delikatny, nie podrażnia oczu
- po nałożeniu czuję lekkie chłodzenie
- praktyczne opakowanie pozwalające wydobyć produkt do końca
- bardzo delikatny, przyjemny zapach   

Minusy:
- nie zauważyłam żeby miał działanie przeciwobrzękowe. Często po jego nałożeniu budzę się z workami pod oczami  

OCENA: 4+/5 
  
Pozdrawiam! 

6 komentarzy:

  1. Też mam ten żel, tyle, że w wersji w tubce, jest ok, na pewno nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mialam taki tylko w tubce... u mnie sie nie sprawdzil, mam duza sklonnosc do opuchlizny pod oczami jak i nad nimi :/ moim idealem jest zel pharmaceris pod oczka...

    OdpowiedzUsuń
  3. eve no właśnie to jest jego minus że nie likwiduje opuchlizny :/ ale ja nie mam z tym dużego problemu, największym były wysuszone powieki i w tym się sprawdził w 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam niestety suche powieki oraz skore przy brwiach :/ zazdroszcze, ja musze cos miec co zmniejszy opuchlizne bo inaczej caly dzien oczy potrafia byc opuchniete :/ i zawsze wygladam na zmeczona wtedy...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...