05.01.2012

Tusz do rzęs Wibo Growing Lashes


Wibo, Growing Lashes, Stimulator Mascara (Maskara pogrubiająca i stymulująca wzrost rzęs) KWC




Obietnice producenta

Najnowszej generacji maskara aktywnie wzmacnia i wydłuża rzęsy oraz stymuluje ich wzrost. Zawarte w formule odżywcze proteiny jedwabiu, D-Panthenol i kolagen dodatkowo wzmacniają, regenerują, chronią i pielęgnują osłabione torebki włosowe, a unikalne peptydy wspomagają naturalny wzrost rzęs (http://www.wibo.pl/) 


Dostępność i Cena  

Rossmann. Cena około 10 zł / 8ml

Moja opinia

Z natury moje rzęsy są dosyć krótkie i rzadkie. Od tuszu wymagam głównie wydłużenia ale także pogrubienia. Lubię mocno zaznaczone rzęsy. Nowy tusz Wibo pozytywnie mnie zaskoczył. Moją obawą przed tym tuszem była silikonowa szczoteczka po wcześniejszych nieudanych próbach z innymi tuszami. Jednak w przypadku tuszu Wibo ta szczoteczka okazała się główną zaletą. Jej małe, dobrze wyprofilowane igiełki docierają bez problemu do każdej rzęsy.
  
Plusy:
- bardzo przyzwoite wydłużenie i pogrubienie rzęs
- dobrze rozdziela
- niska cena
- dostępność 
- głęboki, czarny kolor
- przyciągające wzrok opakowanie

Minusy:
- czasami skleja rzęsy
- potrafi się osypać
- ścierające się napisy na opakowaniu 

Rzęsy bez tuszu


Efekt na moich rzęsach





OCENA: 4/5

Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda, lubię takie szczoteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie wygląda:) Lubię też takie szczoty, chociaż chyba te niesilikonowe działają lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i kolejna pozytywna opinia którą czytam w ostatnim czasie ;) Super efekt!
    Chyba nie obejdzie się bez przetestowania... ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę tradycyjne szczoteczki ale ta jest zaskakująco dobra :) warto wypróbować zwłaszcza że cena zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  5. widze, ze ten tusz na kazdym blogu ma pozytywna recenzje, ciekawe jak sie sprawuje na bardzo wrazliwych oczach jak moje :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się efekt na rzęsach i szczoteczka :) Mam różową maskarę Wibo i tez się osypuje.
    p.s. przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio kupiłam ten tusz i jestem zadowolona. Może nie zauwazyłam dużego pogrubienia, bardziej ten tusz mi wydłuża rzęsy, fajny efekt. No i świetna cena, niecałe 10 zł. Ale na tych zdjęciach ta szczoteczka wygląda na dużą, podczas gdy wg mnie jest bardzo malutka i w ogóle niereprezentacyjna :) Nawet się zastanawiałam, co ona potrafi zrobić :p Następnym razem może kupię ten różowy tusz.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo go lubię choć tak spektakularnych efektów nie osiągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eve niestety nie wiem, moje oczy raczej wrażliwe nie są. Mam jedynie problem z powiekami, bardzo często są przesuszone ale raczej tusz na to wpływu nie ma.

    Idalia mam zamiar wypróbować jeszcze różową, widziałam że też ma niezłe recenzje :) Starałam się zrobić jak najlepsze zdjęcia choć obecna pogoda wcale temu nie sprzyja :(

    kubekczekolady możliwe że zdjęcia przekłamują wielkość szczoteczki. Szczoteczka jest faktycznie mała ale dobrze wyprofilowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie pomalowane rzęsy. Jak za tą cenę efekt jest świetny. Zapraszam bardzo serdecznie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj.. ale różnica ;o super! Kupię, go (jak będzie) na zbliżającej się promocji -40% w Rossmannie, jest ona od 23-26 maja :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj.. ale różnica ;o super! Kupię, go (jak będzie) na zbliżającej się promocji -40% w Rossmannie, jest ona od 23-26 maja :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...