06.01.2012

Tusz do rzęs Eveline Million Calories


Eveline, Million Calories Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs) KWC 
 



Obietnice producenta 

Wszystko o czym do tej pory tylko marzyłaś: 3 razy gęstsze, perfekcyjnie rozdzielone, zalotnie podkręcone rzęsy - to wszystko w mgnienie oka podaruje ci nowy tusz do rzęs Million Calories. Unikalna formuła zawiera prowitaminę B5, wosk Carnauba, ceramidy i polimery, które wzmacniają i kondycjonują rzęsy od nasady po same końce. 
(http://www.eveline.eu/)


Dostępność i Cena

Swoją maskarę kupiłam w Biedronce w zestawie z błyszczykiem za około 14 zł. Sam tusz kosztuje około 9 zł / 11 ml

Moja opinia

Tusz kupiłam pod wpływem chwili, nie planując wcześniej jego zakupu. Skusiła mnie atrakcyjna cena, ładne opakowanie i jak się później okazało trochę naciągane obietnice producenta. Tusz jest niezły choć ma swoje gorsze i lepsze dni. Jednego dnia potrafi mnie zachwycić, innego rozczarować. Zdecydowanie muszę poświęcić więcej czasu niż przy innych tuszach żeby efekt końcowy mnie satysfakcjonował.  

Plusy:
- przyzwoicie wydłuża rzęsy
- pogrubia
- bardzo ładne opakowanie
- niska cena

Minusy:
- czasami skleja rzęsy
- konsystencja tuszu na początku zbyt wodnista
- szczoteczka niezbyt przypadła mi do gustu
- po jakimś czasie odbija się na powiece 

Rzęsy bez tuszu


Efekt na moich rzęsach






OCENA:3/5 

Pozdrawiam!   

5 komentarzy:

  1. Hmm efekt jest fajny i widoczny ale jeśli po jakimś czasie odbija się na powiekach to, to go u mnie dyskwalifikuje... ;(

    Używałam długi czas volume celebrites od Eveline i ten tusz mogę śmiało polecać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. snow widziałam recenzję tego tuszu który polecasz, cudownie wygląda na Twoich rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj tuszu astora false lash ;) świetny jest;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten masz na myśli? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=41553&next=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Także go kupiłam w biedronce, zachęcona pozytywnymi komentarzami na wizażu, lecz jednak szału nie zauważyłam..
    Obecnie stosuje rimmel scandals eyes, lecz ciężko współpracuje mi się ze szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...