19.12.2011

TAG - 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków

  

 
 
  
  


               ZASADY 
1. Podaj kto Cię otagował
2. Wymień 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków
3. Nominuj 5 kolejnych bloggerek i daj im znać 





  
2. Postanawiam, że ...
     ... kupię olej kokosowy i będę dzielnie nakładać go na włosy i skórę głowy
     ... będę balsamować się po każdym myciu
     ... najpierw zużyję większość kosmetyków zanim kupię kolejne
     ... poszukam swojego idealnego kremu do twarzy
     ... będę wiązać włosy na noc w luźny warkocz 
3. Nominuję:
     vedettep 
     idaalia 
     nissiax83 


Pozdrawiam!     

3 komentarze:

  1. Dziękuję Kochana :***
    Olejowanie kokosowym próbowałam, ale zadziałał tylko na końcówki (na skórę głowy polecam Ci w szczególności Sesę, Bhringraj i Heenarę :)))
    Punkcik o kremie do twarzy - coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych olei które wymieniłaś, kuszą niesamowicie ... Kokosa już miałam, mi on bardzo pasował, zwłaszcza skóra głowy dobrze go tolerowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie odkopałam TAGa i chciałam zrobić postanowienia noworoczne, a tu zonk, to nie ten TAG:) Myślałam, że nominowałaś mnie do zwykłych postanowień:P Coś mi się pomerdało. Dziękuję za nominację.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...