13.12.2011

Second hand

Lumpeksy od niedawna stały się moją miłością, moim małym uzależnieniem. Kiedyś przechodziłam koło nich obojętnie a gdy już weszłam nie umiałam się tam odnaleźć. Nie przeglądając dokładnie wieszaków twierdziłam że i tak nic dla siebie nie znajdę. Od pewnego czasu zmieniłam co do nich zdanie. Teraz odnajduję tam wiele inspiracji, niepowtarzalnych ubrań na każdą okazję za niewielkie pieniądze. Regularnie odwiedzam lumpeksy w mojej miejscowości, zazwyczaj w dniu dostawy. 

Chciałabym pokazać Wam moje dzisiejsze zakupy

Sweterek H&M 7 zł
Sukienka H&M 9 zł 
Pasek 2 zł 
Tunika F&F 11 zł
Tył tuniki
Marynarka F&F 8 zł
Bluzka Next 6 zł  
 Pozdrawiam! 

22 komentarze:

  1. super zdobycze;p z chęcia przygarnełabym wszystkie ;) tez uwielbiam lupmy, ale muszę miec wenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ostatnia bluzka :>

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie zakupy, jak zawsze. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie za taką marynarkę wszystkie handlary w lumpeksie by się pobiły :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też od jakieś czasu zaczęłam tam chodzic:) czasami mozna znalezc naprawde fajne ubrania, moją ostatnią zdobyczą jest katana jeansowa z h&m za 18 zł:)) w sklepie 120:P czekam na Twoja notke o kosmetykach do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka Ty jesteś ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :*:*:*:*:*:*

    Największa satysfakcja jest wtedy gdy znajdziemy w sieci kupiony przez nas ciuch w kosmiczną cenę regularną :) Któregoś dnia pokażę Wam wcześniejsze zdobycze a jest ich całkiem sporo.

    Vedette to rozmiarówka dziecięca na 11-12 lat, może dlatego ją oszczędziły :D

    BlackCherry gratuluje! Notka na temat pielęgnacji będzie na dniach. Może nawet dzisiaj uda mi się ją zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobycze! Ja daaaawno nie byłam w lumpeksie, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :) Kolejne łowy już we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. omg jakie piękne ubrania !!
    a Ty jesteś po prostu piękna!! Idealne rysy twarzy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :* A ja ostatnio zachwycałam się Twoją urodą i cudownymi włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne łupy, jak zawsze z resztą ;> :)

    A co do Ciebie, nie raz zachwycając się Twoimi włosami wyobrażałam sobie jak wyglądasz ;) i nie myliłam się, jesteś prześliczna! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki, bardzo mi miło :*:*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG świetne zakupy! Zazdroszczę takiech sh :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki :) Katia Twoje również są godne pozazdroszczenia co widać po Twoich zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdobycze! też kilka razy zaglądałam do lumpexów ale takch perełek nie udało mi się znaleźć. :( Piękna marynarka, i ostatnia bluzeczka. :)

    Ps. Masz niesamowitą urodę!

    Pozdrawiam, Blanka

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie mogę, piekne zeczy upolowałaś w tym lumpeksie, a u mnie w mieście, jak pójdę, to pratycznie samo badziewie. zazdroszcze strasznie ;)
    beautyandfashion95.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...