13.12.2011

Kolekcja lakierów do paznokci

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam oraz krótko zrecenzować moją mini kolekcję lakierów. 

Przez lata walczyłam z nieszczęsnym obgryzaniem, na szczęście z wiekiem udało się mi się pokonać ten wstrętny nałóg. Obecny ich stan mnie satysfakcjonuje. Mam dosyć mocne, twarde paznokcie ale lubią się też łamać. Wadą ich jest również to, że zawijają się do środka co pokazuje zdjęcie poniżej.


Moimi ulubionymi kolorami są czerwienie i amaranty. Jestem w tym temacie bardzo nudna bo zazwyczaj właśnie takie kolory królują na moich paznokciach. 




Niektóre z nich prezentują się tak: 

Rimmel Lycra Pro KWC 



Dostępność i Cena:

M.in. drogerie Rossmann, Natura. Cena około 15 zł / 12 ml

Moja opinia 
  
Plusy:
- jedna warstwa wystarczy aby pokryć paznokieć pięknym, nasyconym kolorem
- bardzo wygodny aplikator, wyprofilowany na kształt naszych paznokci
- szybko wysycha
- bardzo wydajny, pojemność to aż 12 ml
- zaskakująco długo pozostaje świeży. Mój ma prawie 3 lata i nadal świetnie się spisuje
- dostępność 

Minusy:
- średnia trwałość, za taką cenę spodziewałam się lepszej
- dosyć mały wybór kolorów
- wysoka cena  

OCENA: 4+/5 


Safari Trendy Colour KWC  


Dostępność i Cena

Małe, osiedlowe drogerie, bazary. Cena około 3 zł / 12 ml

Moja opinia  

Plusy: 
- bardzo tani ( około 4 zł )
- ogromna gama kolorystyczna
- szybko wysycha
- wygodny, długi pędzelek
- przyzwoita trwałość za tak niską cenę
- dobre krycie przy dwóch warstwach
- duża pojemność 12 ml 

Minusy:
- dla niektórych dostępność

- czasami zostawia smugi 

OCENA: 4+/5 


Wibo Express Growth KWC   




Dostępność i Cena

Rossmann. Cena około 5 zł / 8 ml

Moja opinia
 
Plusy: 
- dostępność (drogerie Rossmann)
- duży wybór kolorów
- cena 
- łatwo się zmywa
- ciemne kolory pięknie wyglądają na paznokciach 
- dobre krycie przy dwóch warstwach w przypadku ciemnych kolorów
- bardzo szybko wysycha 

Minusy: 
- średnia trwałość
- jasne kolory potrzebują aż 3 a nawet 4 warstw

OCENA: 4+/5 


Miss Sporty, Clubbing Colours KWC 


Dostępność i Cena

Rossmann . Cena około 5 zł / 7 ml

Moja opinia   

Plusy: 
- dostępność (drogerie Rossmann)
- szybko wysycha
- spory wybór kolorów
- niska cena
- ładne krycie nawet przy jednej warstwie
- cena 

Minusy: 
- średnia trwałość
- barwi paznokcie 

OCENA: 4+/5 


Wibo, Extreme Nails KWC  


Dostępność i Cena

Rossmann. Cena około 5 zł / 8 ml

Moja opinia  

Plusy: 
- piękne, nasycone kolory
- duża gama kolorystyczna
- dostępność
- cena
- ładne opakowanie

Minusy: 
- średnia trwałość
- dobre krycie dopiero przy dwóch a nawet trzech warstwach
- dość długo schnie 

OCENA: 4/5 

Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Kurcze, naprawdę chciałabym mieć tylko tyle lakierów do paznokci. Nie jestem lakieroholiczką, ale mam ich zdecydowanie za dużo....

    PS. Uwielbiam Twoje zdjęcie profilowe. Ślicznie na nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :*

    Kusi mnie kilka nowych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ostatni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny kolorek Wibo 331! ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...